Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Fikk omgangssyke forrige helg, etterfulgt av feber og verk i kroppen. Lå rett ut, og ringte jobben onsdag morgen og ga beskjed om at jeg ikke kom resten av uka - var dermed borte hele forrige uke. Onsdag ettermiddag fikk jeg brev fra sykehuset, om at jeg har en infeksjon i kroppen som måtte behandles. Jeg er i risikogruppe for å føde for tidlig, og denne inf kunne forverre risikoen. Måtte dermed starte på antibiotika. Natt til lørdag våknet jeg med vanvittige magesmerter, og har hatt ekstrem diare etter det. Var på do 15-20 ganger både lørdag og søndg. Skulle prøve meg på jobb i dag, men måtte bare dra hjem igjen. Like ille i magen i dag. Kjenner også nå at jeg er tom for krefter, det tar på å være så mye på do... Lurer på om jeg være hjemme i flere dager, er ikke ferdig med kuren, og dette går vel neppe over før den er ferdig? Og nå gruer jeg meg, for nå blir det så tungt å begynne på jobb igjen! MASSE å ta igjen. Og nå har tv'en falt ut og - sytesyte:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå