*♥barney♥*fødeklar Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Skinoren gjorde underverker for min hud - men fikk beskjed om å ikke bruke den når jeg var gravid!!
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg har brukt skinoren i flere år... Hørte ikke noe om at jeg ikke kan bruke den nå når jeg er gravid...
Athina' Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Datteren min brukte det men hun ble så stygg når det sto på som værts så hun hatet det, men det ble bedre og etter noen mnd var hun fin i huden. Men da ville hun ikke mere for den svir så ille, så nå er hun tilbake til å være stygg i huden igjen uff! så den hjelper når den brukes rett ja :-))
Yarn Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Fikk god hjelp i Skinoren. Trodde den var en safe krem når man var gravid, jeg? Men det vet jeg ikke noe om, har dessuten slutta med den nå.
hoppendegla Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 jeg har vært hos legen i dag og fått disse... legen min pratet også me en hudlege. gravide kan bruke disse men under kontroll av lege.
2 prinsesser og 1 prins <3 Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Fikk skrevet ut skinoren under sist svangerskap! Hjalp veeeeldig!!
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Jeg går på dalacin nå... er jo ufarlig for gravide, men jeg har reagert voldsomt på de. Har hatt magesmerter og vanvittig diare i 3 dager nå Pass på at du drikker mye biola og evt tar idoform i tillegg!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Dalacin er den verste antibiotikaen i forhold til diarè. Det er den som gir hyppigst clostridium-diarè! Jeg jobber på infeksjonsavdeling og overlegen der har "forbudt" å bruke den antibiotikaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå