Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg er annengangs, og har blitt kjent med fenomenet at det strekker seg, men det er ganske kraftig vondt denne gangen, og gjør at det blir flere og flere stillinger jeg ikke kan sitte/ligge i. jeg hadde akutt ks sist, og begynner å lure på om det kan ha noe med dette å gjøre? hvis jeg sitter med bena rett ut, eller sitter sidelengs eller ligger med bena rett ut, eller ikke har de trukket opp til meg på en spesiell måte, kjennes det ut som om jeg tøyer ut etter en trening! det strekker like ille som om jeg tvinger meg selv så langt som overhode mulig i spagaten! bare i livmoren liksom.... og hvis jeg forsøker å tvinge meg til å sitte/ligge slik begynner det å murre i magen også.... begynner å f¨å begrenset med muligheter å sitte/ligge på. det værste er at det forsvinner ikke uansett hva jeg gjør! strekkinger jeg har hatt med nummer en, var liksom slik at det kom og gikk, men dette er konstant..... noen med erfaringer?? hva gjør dere?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 det gjøre mer vondt for hver gang det her men ka eg gjør? Ikkje så mye skifter stilling og stryker lett der set gjør vondt...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 men er det mange stillinger du har vondt? Jeg kan ikke sitte på sidene eller ligge rett... må ligge i fosterstilling om natta :-/ er det konstant på deg? har du hatt ks før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå