Gå til innhold

Helt utrolig hvor mye "ting" man har..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har satt i gang litt av et prosjekt å rydde leiligheten, loftet og kjelleren. Fy så masse unødvendige ting man har som aldri blir brukt....Det er såå deilig å bli kvitt skrot og få det ordentlig til den nye bebisen kommer. Synes det er greit å få en "påminnelse" på hvor heldig man er, altså at man har det for godt..HVem trenger 10 forskjellige vinterjakker? Eller 4 forskjellige bhg sekker til mini? =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg der! Jeg flyttet i sommer, og fikk virkelig sett hvor mye som har hopet seg opp gjennom årene. Det ble flere svarte søplesekker med klær og annet utstyr til Fretex.

Skrevet

Er så deilig å få det ryddet da =) Så har jeg ikke brukt enting på så så mange år, er det bare å kaste det.

Skrevet

Åja, vi pusser opp loftet nå, eller innreder det da, å det er vannvittig hvor mye man samler på. Jeg har kjørt flere lass på bosset allerede, likevel så er det sinnsykt mye her da!!! Gruer meg til alt skal opp igjen :(

Skrevet

Enig med deg. Syns nesten det er flaut hvor mange ting og klær vi kjøper,når man tenker på andre som ikke har noen ting. Og vi bare bruker og kaster..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...