Gå til innhold

I DAG ER DET BESTEMT!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tar ut sykemelding på torsdag. Dette klarer jeg ikke lenger.. Bekkenet er blitt så vondt at jeg har mest lyst til å krølle meg sammen i sofaen og gråte hele dagen.. Skal holde ut de 3 neste dagene på jobb nå, og så er det stopp..

 

Er jo vondt uansett hvordan jeg strå, går eller sitter.. meen..

litt stolt av meg selv også.. denne gangen holdt jeg ut i 10 uke rpå jobb med bekkenløsning.. i første sv.sk hold jeg ut i bare 5 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ syns de e bra at du sykemelder dæ....skjønne du e stolt av din viljestyrke...men samtidig så har du jo lite igjen for det, iogmed at bekkenløsning kun forverres ved provosering.

 

Lykke til, og sett dæ ned=)

Skrevet

Vet godt hvordan du har det Sfinx med nr 2!

Har slitt med BL i 20uker og vært delvis sykmeldt hele tiden, men BL har forverret seg kraftig de siste par ukene så i dag var jeg til legen og fikk 100% sykmelding. Hadde egentlig veldig lyst til å fortsette i jobben men nå føles det kjempegodt å være sykmeldt =) Nå har jeg jo mulighet til å styre dagene etter hva kroppen sier!

Gleder meg til rugetiden hjemme =)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...