Gå til innhold

Noen som bruker conludag minipiller/andre minipiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på om dere får mensen regelmessig. Jeg fikk igjen mensen etter fødselen i midten av juni (liten blødning), fikk så mensen ca 4 uker etterpå (også en liten blødning), fikk mensen igjen ca 3 uker etter det (normal blødning) og nok en gang etter ca 12 dager. Nå har jeg ikke hatt mensen på 5 uker, så begynner å lure litt. Tok en negativ test for noen dager siden (hadde passet ekstremt dårlig å bli gravid nå...). Skal mensen komme regelmessig med minipiller, eller skal det være som hos meg... Litt slitsomt i så fall... Får dere andre minipillebrukere mensen regelmessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt de siden 6-ukers kontrollen. Nå er sønnen min 17 mnd. Hadde veldig uregelmessig i mange mnd, men nå de siste mnd virker det som jeg har begynt å få 30dgr sykluser.

Skrevet

Jeg hadde uregelmessige blødninger lenge etter at jeg fikk igjen mensen. Gikk på Conludag. Jeg hadde sjeldne blødninger da så jeg gikk jo og trodde jeg var gravid hele tiden:-) Hos meg også har det gått seg til denne sommeren (gutten min blir to i oktober), men nå har jeg sluttet på de igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...