Mårud Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 skulle hatt navna på barna mine
smakk Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Å, det blir verre. Hvis du vet hva navnene deres betyr (f.eks. Ylva=ulv)så kunne jeg fortalt deg hvordan det uttales. Men tegnene er jo vanskelig å vise/forklare på dataen da..
minst Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Kanskje dette kan brukes: http://www.freetranslation.com/
Mårud Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 Kanskje jeg kan gå innom en kinaresturant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå