Gå til innhold

Putti Plutti Pott

Anbefalte innlegg

Skrevet

det stykket som går i oslo spektrum i jula,er det for 2 åringer også? noen som tar med 2 åringer dit? eller har gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha med junior til Olavs Hallen i Trondheim for å se det showet - da er han 2 år og 9 mnd.. Håper han kommer til å kose seg - husker jeg stor koste meg da jeg var med på det da jeg var lita...

Skrevet

noen som vet når dette shovet er i trondheim?

Skrevet

3 forestillinger lørdag 10.november kl 13.00, 15.30 og 18.00 - og 2 forestilinger søndag 11.november kl 13.00 og 15.30

Skrevet

Jeg hadde med eldstemann da han var 2 år og 5 mnd. Det ble nok litt lenge for ham, men det er veldig mye fin musikk og gjorde at han var fasinert nok til at det gikk helt fint. Vi var også på Blåfjell (teater) samme julesesong og det var en større vinner.

Nå har jeg en som blir 3 i januar og til jul blir det hennes første Blåfjell opplevelse og kanskje tar vi Putti Plutti Pott også;-)

Skrevet

Da må vi dit med lillemor, hun blir 2 år å 9 mnd da.

Skrevet

vi tok med vesla da hun var 2 år og 14 dager. hun elsket Putti putti plott!!! så den suksessen skal i år gjentas. vesla satt stille hele tiden, det var kun når hun måtte danse til noen av sangene at hun kravlet ut av stolen! vi forberedte vesla på stykket med å kjøpe cd, og høre på den, slik at hun lærte mange av sangtekstene. og vi hørte på Putti putti plott til mars, før hun gikk med på at nå måtte Putti plott få ferie!

Skrevet

kjøper man vanlig voksen billett til barnet også? er det ikke noe barnebillett å kjøpe, hvis feks foreldrene og 2 åringen skal dra blir det da 3 voksen billetter vi skal bestille?

Skrevet

ja, billettprisene avhenger kun av hvor du skal sitte i salen, ikke voksen/barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...