Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Blander dere med mm eller vann?
plutseligbolle Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 hei. jeg bruker vann. hun legger fint på seg, og jeg synes det er litt pes å melke meg. har ikke pumpe. hun får jo masse morsmelk rett etterpå. snuppa er fem mnd nå og får ett lite grøtmåltid om dagen.
**snuskeluska** Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg blander kun med mm. Pumper meg om natta og gir grøt på morgenen/formiddagen. Lillegutt er 4 mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hvorfor bruker dere holle istedefor nestle? vi bruker holle pga allergi og at den er mye renere enn nestle sitt som har alt mulig rart tilsatt. i grøten
Mamma til to tette Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg blander den med mme. Jeg bruker holle fordi jeg ikke ønsker å bruke nestle. Liker å bruke økologiske produkter til både lillegutt og resten av familien. Vi startet med nestle maisgrøt fordi jeg ikke hadde oppdaget at helios hadde et utvalg og når jeg skulle lage en porsjon med det etter å ha brukt hirse en stund synes jeg den rett og slett var kvalm og utrolig søt.
plutseligbolle Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 bruker den fordi den er økologisk og fordi hirse er veldig næringsrikt og har masse jern og fordi jeg er skeptisk til nestle. og fordi søstra mi som er helsesøster synes at nestlegrøt er bare tull. og fordi vi begynte såpass tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå