Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en jente på 4,5 som fortsatt ikke klarer og roe seg ned før 22-23 tiden og det begynner og bli veldig slitsomt..

Prøver og legge henne før og hender vi klarer det og, men da våkner hun etter en halvtime ullt opplagt og blid:-)

Når hun først sovner sover hun til ca kl 9 med en matpause, på dagen sover hun veldig lite, maks 1,5 timer til sammen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lille gutt på 4,5 mnd legger seg ca mellom 18:30-19:00 då sover han til ca 01:00 for pupp og så får han pupp ca 07:00 og då står vi opp. så har hviler han igjenn ca 0900 sover ca en halvtime og så sover han ca 2- 4 halvtimer til i løpet av dagen. han hviler ca siste gang før kvelden i 16/17 tiden

Skrevet

Vår lillegutt legger seg ca kl 19. Får pupp en gang i løpet av natta + pupp om morgenen ca kl 0700. Sover veldig lite i løpet av dagen, bare ca 3 x 30 min.

Skrevet

Har dere gjort noe for og regulere døgnrytmen eller har det bare blitt sånn?

Men forrigemann regulerte han seg selv egenlig til normal leggetid ganske tidlig, men denne jenta viser ikke noe tegn til det selv om vi prøver og legge henne litt tidligere hver kv osv...

Skrevet

Vår lille legger seg rundt 18.30-19.00. Hun sover da til 6-6.30 neste morgen uten pupp. Deilig.. Så koser vi oss og sover litt sammen i senga mi til vi står opp.

Hun har vel regulert dette greit selv.

Når har hun siste luren på kvelden da?

Skrevet

hun har egentlig ikke så regelmessige lurer, men ofte ca 17, men lurene hennes varer sjelden mer enn ca 20 min..

Lurer på om jeg skal vekke henne tidligere på morgenen og prøve og forskyve døgnet den veien..

Skrevet

For jenta vår virket det litt som natten startet da hun ble lagt i senga si på soverommet vår.

Hun har heller ikke så mye system på dagsovingen. Sover når hun er trøtt. Men, hvis hun en kveld blir trøtt litt før vanlig hender det jeg forsøker å legge henne litt i vogna så det ikke blir for tidlig kveld.

Da blir det bare sutring og klaging.

Hvis jeg da tar henne med opp, pysjer, ammer og legger henne i senga si sovner hun for natta.. Så kanskje det er mulig å prøve å legge henne på en tidligere "soveøkt". Virker som min skjønner forskjell på seng og vogn, og derfor er innstilt på å sove lengre i senga si.

Skrevet

Prøver det og ender vi har klart og fått lagt henne rundt 21-21.30 i senga si, men da har det gått halvtime og så er hun klar våken og sovner enda senere på kvelden igjen..

Ikke lett dette, skikkelig B baby:-)

Skrevet

min gutt er 4mnd og legger seg kl 19.30-20.00 og sover til mellom 03-06 en gang får mat og sover igjen til 8-9..sikkelig behagelig.Men no sover ikke han på dagtid nesten da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...