Gå til innhold

Liberoklubben, hvordan få pakker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg også meldt meg inn i Liberoklubben. Hvordan får man disse pakkene de skriver om??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sender deg en slipp som du tar med til en lindexbutikk.. de gir deg pakken

Skrevet

Har ikke mottatt dette beviset fra liberoklubben enda jeg da, enda jeg hadde termin på fredag....får det sikkert ikke heller tenker jeg!

Skrevet

jeg har heller ikke fått den slipppen i posten enda..

Skrevet

Jeg har fått hentelappen, men finner ikke en eneste Lindexbutikk som har flere pakker igjen! Så jeg har gitt opp hele prosjektet...

Skrevet

Jeg fikk tak i på Oslo City for en uke siden.

Skrevet

Jeg har og hentelapp men finner ingen som har pakker inne:(

Dårlig av libero altså.

Skrevet

Eg sente mail til libero ettersom at eg ikkje fekk henta pakken min på lindex. Fekk følgande svar:

"Beklager...Da Lindex sa ja til å distribuere pakkene for oss, trodde vi ikke det skulleoppstå slike problemer. I etterkant har det vist seg at Lindex ikke heltklarer å håndtere denne utleveringen. Lindex sentralt jobber derfor fortiden iherdig med å informere alle butikkene sine om hvordan utleveringenskal foregå og hvordan de hele tiden skal forsikre seg om at de har nokgavepakker i butikkene sine. Vi håper derfor at alle butikkene er informerti løpet av kort tid. Dersom du sender oss gavebeviset i posten (adressen vår er: SCA HygieneProducts AS, Forbrukerservice, Postboks 2010, 3103 Tønsberg), vil vi sørgefor at du får tilsendt pakken i løpet av kort tid."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...