Gå til innhold

Sover "de små" mye på dagen?


skata

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så liten og sove så lite:( E snart 5 mnd gammel. Om natta er ho grei, legg henne kl:21:30 og hun våkner 1-2 ganger i løpet av natta, står opp ca kl:08.00. Men hun sover så lite om dagen, kun små dubba, på 10-15 min, max halvtime om gangen x 2. Så fra hun våkner om morgenene til jeg legger henne om kvelden har hun kun sovet max 1 time i løpet av hele dagen/kvelden.

 

Andre som har små barn som ikke vil sove???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Junior blir lagt ca 19 nå. Våkner første gang rundt 22-22.30. På natten våkner han OFTE og skal ha pupp...Ca annenhver time...

 

På dagtid sover han ca 4 sånne 45min lurer.

Men dette med mye opp på natten er slitsomt gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er ikke to-tre timers øktene nå lenger slik det var før nei. Våkner i 07-08 tiden får frokost og sover kanskje en liten time hvis jeg er heldig. Så er hun våken til rundt 11-12 og sover kanskje en halvtime-time da. Deretter har hun neste lur i 14-15 tiden, den er ofte lenger enn den første, men når hun våkner da sover hun ikke igjen før hun legger seg igjen.

 

Sover som regel en plass mellom 2-3 timer i løpet av dagen. En og annen gang har hun disse lange lurene hvor hun sover 2 timer og vel så det. Skjer sjeldnere og sjeldnere, max en gang i uken liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho legg sæ i 2030 tia....d er veldig varierende hvordan natta er for tia.Av og til annen hver time,noen ganger pupp kl.03,06 og mårra kl.07!!

Ho legg seg i vogna igjen i 09-0930 tia å kan sov 2,5-3 timer!Har 2 lurer til på ca 1 time.Hun er på vei å få tann nr.2 opp så hun er veldig utilpass for tia.

Gleda mæ VELDIG til hun bynner å sove natta igjennom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...