Lillegullet130707 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Ser på Bånsull sine nettsider, svinedyre klær syns jeg... Har hørt at det skal være bra, men er det bedre enn noe annet?
plutseligbolle Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Tja, ubehandlet ull er sikkert veldig bra. Det er vel det Bånsull har? Og Nøstebarn. De har veldig fine ting da. Eneste bakdel med dem er altså prisen, og at man må vaske dem for hånd. (Trenger ikke å vaske dem ofte). Jeg har en del fra Nøstebarn, men også noe fra Janus. Janus sine er behandlet og kan dermed vaskes i maskin. De er nok også noe billigere enn de ubehandlede. Du må bare finne ut hva du synes er viktigst, eventuelt kjøpe noe her og noe der og se hva du liker.
Willy Wonka Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg har kjøpt noe fra JOHA til nyfødt. Men vet ikke hvor nødvendig det er med masse ull til de aller minste siden de ligger i dypvogn, i dunposer eller saueskinnsposer m.v. Tror nok jeg kommer til å investere mer i ull-plagg når babyen er større og har begynt å gå osv. Men fordelen med ullundertøy, dvs. body og strømpebukse, er at de trenger ikke så veldig mye annet i vogna under dyna/posen/saueullet...
Forskeren Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Synes det er dumt med det som må håndvaskes, spesielt ettersom min gulper en del. Vi har en del Janus og Peanut fra Cubus. Har også prøvd Nøstebarn, men de blir mindre brukt når det ikke kan vaskes...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Merinoull er veldig mykt og godt og behagelig! Er ikke et merke, altså, men en type ull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå