Gå til innhold

Hvor mange bytta til Pampers etter den ble best i test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer=) vi har brukt libero til nå, prøvde Pampers etter testen, helt ok bleie.. Litt tynnere enn libero sin, mer komfortabelt for snuppa kanskje....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har byttet til pampers etter testen, men ikke pga av testen. :)

Byttet fordi de er billigere å kjøpe (jumbopakkene på rema) og fordi de er tynnere og mykere, og har bedre strikk i sidene.

Skrevet

Vi er fornøyd med Libero, har ikke prøvd noe annet heller da, hehe! Har ikke planer om å prøve Pampers, men mulig jeg gjør det en eller annen gang. Brukte Libero på barsel og der var jeg i 6 dager, så da ble det til at vi kjøpte Libero når vi kom hjem.

Kommer du til å gå tilbake til Libero, eller holder du deg til Pampers?

Skrevet

Vi har alltid brukt Pampers vi, Active Fit-bleien er den desidert beste vi har prøvd, god stretch i teipen og lekker ikke. MEN - buksebleiene til Pampers er elendige, så her bruker vi bare Libero sine Up&Go-bleier nå :-)

Skrevet

Ikke jeg! Liker libero best jeg, syntes den sitter best på lillemor;)

Skrevet

Har også altid bruka Active Fit til mine. Og buksebleiene til Pampers likar ikkje eg heller!! Syns det er like greit med vanlige bleier eg.

Kjøpte libero til tulla i sommar for dei hadde ikkje active fit str hennars men da fikk ho utslett så det var rett tilbake til pampers!!

Så testen bare beviste det eg har sagt i 3år!! hehe

Skrevet

Kommer ikke til å bytte bort libero bleiene våre :-)

Er forundret over at så mange bruker de egentlig og at de kunne vinne testen iogmed at de bleiene inneholder smøring for at barnet ikke skal bli rød. Jeg for min del foretrekker å velge selv hva jeg ønsker å smøre datteren min med..

Skrevet

Active Fit gjør vel ikke det..? De er jo dessuten anbefalt av Norges Astma og Allergiforbund, det er jo ikke Libero..!

Skrevet

Ja, lillegutt reagerte nemlig veldig på Pampers sine buksebleier, og de har jeg også sett at IKKE er anbefalt av NAAF, men det er jo Active Fit, så da kan det jo ikke være så veldig mye dritt i dem..?

Skrevet

Jeg aner ikke, men skal ta en titt i butikken etterpå. Jeg må vel finne det på en pampers pakke, eller så er det jo mange her som bruker pampers som kunne tittet på pakken sin?

Jeg har prøvd å sjekke på nettet på pampers`s side, men der fant jeg ikke noe.

Men forsto det dessverre slik at NAAF merke ikke er så mye verdt for oss som trodde det da betyr at produktet ikke inneholder stoffer som kan være skadelig/allergifremkallende osv, men heller et merke man kan kjøpe seg til om man ønsker/er store nok :-(

Så mye for den tryggheten..

Skrevet

Hm, ja det er jo litt skremmende å tenke på da..! Vi bruker jo Neutral vaskemiddel og tøymykner f.eks., ikke bare pga NAAF har anbefalt det da, men litt derfor også, og synes det var fint med Pampers-bleiene... Nå bruker jo ikke vi dem lenger da, bruker dem bare til baby, takler ikke teip-bleier på større barn, hehe, men det er greit å vite til neste gang..!

Skrevet

Sverger til libero vi.

Pampers fungerer ikke til noen av mine barn.

Det skal ikke mye tiss til før det pipler ut av bleien og da må hele kroppen vaskes og skiftes klær på.

Skrevet

Det gjør faktisk vi også.. bruker neutral vaskemiddler både til kropp og klær, og hadde tenkt å bytte til alloc gulv + mdf plater pga snuppa`s astma og at de var "godkjent" fra NAAF. Men nå veit jeg sannelig ikke hva vi skal lenger.

Skrevet

kun libero her! lille blir sår av pampers...

Skrevet

Bytta fra pampers til libero for ca 1 mnd siden, fram til da hadde vi kun brukt pampers. Liker libero mye bedre. Ble litt overraska da jeg så at pampers vant testen. Snuppa sin hud holder seg mye "friskere" i libero.

Skrevet

Vi har alltid brukt pampers vi og jeg er enig i at det er den beste bleia :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...