Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Da ser det ut som om nr. 2 er på vei... (to streker i dag) Skal snart feire 1årsdagen til førstemann, så da blir det jo to graviditeter på 1 år.. litt tidligere enn planlagt, men stas uansett! mage her som er gravide igjen?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 kan jeg spørre om du ammer...? trodde nesten ikke det gikk an å bli så raskt gravid igjen om man gjør det. i så fall bør je beg å tenke litt på prev. men gratulerer masse til deg! strålende om du ønsker tette
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Takk takk! Nei jeg ammer ikke lengre, slutta da ho var 6 mnd.. Gikk faktisk på p-pillen også.. (vel glemte jeg den av og til men...) tror nok jeg er veldig fruktbar.. (noe som kan være både og...), men ville absolut tenkt på prev. om du ikke ønsker å bli gravid nå ja, selv om du ammer
silhah og emilie Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 gratulerer og velkommen i klubben:) her blir det 18 mnd imellom:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer! Flott med to tette barn, jeg har 17 mnd mellom mine. Og til uopplyst anonym over her, seff kan en bli gravid selv om en ammer!!!!
Iris9 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer! Jeg ammet og ble gravid med nr 2 etter 7,5 mnd så det er 16 mnd mellom mine.Men ammingen var på nedtrapping da. Absolutt planlagt og veldig stas! :-) Eldste er 2 år og minsten er 8 mnd nå!
Iris9 Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Og ikke minst: Jeg har lyst på en til :-)
VinterSol+2 Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 *kjenner et lite stikk av sjalusi, og gratulerer så mye!!*
jennifer Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Åååååå gratulerer!!! Mine er 20 mnd og 5 mnd gamle...og såååå glad i hverandre:) 15 mnd i mellom, litt slitsomt m noen netter, men ellers bare fryd og gammen.
PlinkiPlonk Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Grattis, her blir det 12 mnd mella dem. Ble gravid når lillebror var 3 mnd, og er nå 7 uker på vei. Termin i april igjen. Dette var ikke planlagt,og han slutta med pupp når han var 10 uker.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 amming er ikke et trygt previsjonsmiddell så ja du kan bli gravid hvis man ikke er forsiktig..
mammantilverdensbestebarn Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer så mye:) Koselig! Jeg er gravid med nr 2. Blir 14 mndr mellom mine:) Jeg ble gravid mens jeg fullammet, så ja, det er fullt mulig;) Var planlagt med to tette her, så vi gleder oss veldig:)
♥marita&jentene♥ Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 heisann Gratulerer så mye.. Her blir det 16 mnd mellom de to,venter nr.2 i mars:) d var planlagt at vi skulle ha to tette,men ikke at d skulle gå så raskt,tror jeg er veldig fruktbar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå