Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 hun skriker og skriker...ingenting er godt nok...hun vil ikke ha mer mat, og hun raper ikke... jeg prøver så godt jeg kan,men det virker som om luften ikke vil opp... når jeg "vugger" henne frem og tilbake med ansiktet ut så hun ser rommet, kan hun være stille opp til 10 minutter...hun har vært sånn hele forrige uke og i dag... noen som kan i meg råd? noen som har vært borte i det samme? hun er 4 uker i dag
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Kanskje hun reagerer på noe du har spist. Typiske ting de kan få vondt i magen av er kumelk, kullsyre og sjokolade, og mer som jeg ikke husker akkurat nå. Det står sikkert mer inne på ammedebatten. Jeg måtte holde meg helt unna kumelk, nå som gutten er 4 mnd har jeg sakte og forsiktig begynt med bittelitt mat med melk i, og det ser ut som det går bra nå.
Jeenie Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 løk og hvitløk kan hun også reagere på... er bare å holde henne inntil deg med hode høyest og bysse og stryke på ryggen så kommer det nok til slutt..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 men dette har foregått siden starten av forrige uke... har ikke spist samme mat en eneste dag.... ikke melk heller...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Huff, er så fælt når de skriker utrøstelig. Kan jo være kolikk om hun gråter lenge sammhengende hver dag. Drikk ammete, fennikelte kan også hjelpe. Det kan du også gi litt av til barnet, spør på helsekosten. Kiropraktor, akupunktur, homeopati kan også hjelpe. Lykke til, føler med deg.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 ja jeg har tenkt tanken...sitter og venter på telefon fra helsesøster nå...håper hun også kan komme med noen råd..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Mine har reagert slik hvis jeg har vært stresset. Så det er jo kanskje også noe å tenke på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå