Lillegullet130707 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Og hva har dere på barna da?
Roketikka Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Har allerede tatt i bruk VOKSIposen vi. Men her har temperaturen ligget på 10-12 grader i lengre tid nå. Har sommerdyne i posen enda, så da kler jeg lillegutt i strømpebukse, body og jakke og bukse i ull utenpå. Da blir det akkurat passe temp. Men om vi hadde vinterdyna hadde det nok blitt litt i varmeste laget. DA kunne han sikkert ligget i bare strømpebuksa, men en body og en jakke over tenker jeg..... En må nesten bare prøve seg litt fram. Noen babyer er litt varmere enn andre også....
Lillegullet130707 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Sommerdyne...? Har ikke sommer eller vinterdyne jeg, bare VOKSIpose (den nye som heter Aktiv).
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Voksi pose med vinterdyne har jo en maxtemp på 10 varme, og her har vi mellom 14 og 18 grader på dagen enda, så dyne her ja!!!! Men skal til fjellet i helga og da vurdere jeg å ta med voksien. Husker at når størsten brukte voksien sist var det rundt 0-2 varme og da hadde han ikke på annet enn bleie og body+en tynn ullgenser og lue!! (ikke noe på bena i det hele tatt) Men det beste er jo å se det an, vær/vind og temperatur. Og om babyen/barnet er varm eller ikke så varm av seg...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Voksiposene er kjempevarme, så den venter vi med til det blir skikkelig kaldt. Kaldt om morgenen her, men i løpet av formiddagen blir det fort opp til 14 grader (og sol enkelte dager). Det blir for varmt..da måtte nok minsten sitte i bleia inni...hehe Her bruker vi bare ullteppe en god stund til. Sparer voksiposen til det blir ned mot 0 grader. Var senest idag på kjøpesenter og ser at noen har tatt den i bruk med vinterforet....synes det ser fryktelig svett ut jeg, da..
4barnsmor88 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 her er voksiposen i full bruk.. her har vi ullbodyer å strømpebukse og ullklær å lue..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 ..men du bor vel i nord-norge, 3barnsmor?? Her i Oslo idag var det 5-6 grader i dag tidlig....hele 18 grader på dagen. Så her blir det litt voldsomt med det du beskrev..hehe
lenej :o) Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 bor oppe med finnmarksvidda (nesten) og har ennå ikke tatt den i bruk. bruker kun koseposen nå, og voksien kommer i bruk når vi har gått over 0grader. blir for varmt for mini ellers...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå