Gå til innhold

Er jeg heeeelt dust?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss, og en av vennene til han jeg skal gifte meg med har ikke svart hverken ja eller nei, så i dag ringte samboeren min ham for å få bekreftet ja eller nei.

Han sier at ja han skal komme og hvor var bryllupet igjen (han fikk invitasjon for ca en mnd siden).I tillegg sier han at han skal ha med seg en venninne/kjæreste???!! Jeg sa nei jeg, for vi skal bare ha et lite bryllup med de nærmeste, ca 30 stk til sammen. Denne jenta har samboeren min hverken sett heller hørt noe om tidligere. Føler meg litt slem, men har utelatt noen av mine venner som jeg mye heller ville hatt med enn en jente vi ikke har hørt om en gang.

Nå ble irriert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!!! Absolutt ikke! Det er ditt bryllup og det er du som bestemer hvem som skal komme og ikke!! Syns det er frekt å si man skal ha med seg noen jeg som ikke er invitert!!!

Skrevet

NEI....du er ikkje dust...Hadde akkurat samme problemet i bryllupet mitt

Me var mangen i brylluper, men til kaffi hadde eg invitert gamle klassevenner...uten kjærast.sjølv om eg kjenner kjærastene...MEN...så ringer ein kamerat til mann min om han ikkje kan ta med seg kjæresten sin.Heilt sikkert greitt seier mann min..Og eg var så forbanna...det hadde eg utelatt folk eg kjenner, og så kjem ei dama eg ikkje har sett noken gang...

Og det verste av alt er at dei øydelagde heile bryllupet mitt..Dei krangla frå dei kom til pappa kasta dei ut..Då hadde dei skjelt kvarandre ut, og til slutt tok kameraten til mann min tak i bakhodet hennar, og "smasha" hodet hennar i eit bord...Då fekk pappa nok, og kasta begge to ut...

Eg har forresten ikkje snakka med noken av dei sidan, og dette er over 1 år sidan..

Så du er ikkje dust....Ikkje lat han få lov til å ta med seg dama si...Det er dekans bryllup og de som bestemmer kven som ska få lov til å komme...

Stå på ditt!!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...