dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 vi er tilbake som prøvere,så til helgen blir det action;-) skal ikke stresse så mye med det,men må holde oversikt over dagene. noen flere?
JulieF*Victoria* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg har EL til helgen!! Så da blir det å prøve å få til litt ekstra mye hygge;) Vi stresser heller ikke med det, men det ligger alltid i bakhodet nøyaktig når jeg får EL...hehe, så det er ikke lett å la være å tenke på det. Lykke til med deg=)
2prinsesserogbim Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 har om et par dager... så litt før helga... heldigvis for skal på jobb i helga....
evius fikk junigutt Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Her er det el til helga. Vi skal så mye i helga, men vi skal ta oss tid til litt kos også!! Håper det klaffer denne gangen. For oss alle.....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg kan ikke annet enn å si, YES!!! Kjekkt å ha deg tilbake. Men hva gjør du nå?? Skal dere ta IVF??og når?? Jeg fikk EL litt tidligere nå, så skal visst ikke ha EL til helgen likevell, har EL i dag eller i morgen eller noe sånnt.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg har vel EL en gang i løpet av helga eller begynnelsen på neste uke Blir i alle fall fullt kjør i slutten på uka og en stund framover Hehe... Skal til min første akupunkturtime i morgen, så får vi se om hun får noe liv i den kroppen min!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 jeg er tilbake:-) vi skal bare time dagene hjemme enn så lenge,er jo lov å håpe.... venter med forsøk til jeg vet noe ang studiene. passer jo dårlig med baby i huset nå,men,men.... så da er vi tilbake på jobb...hehe. starter til helgen;-) dere får gjøre jobben deres i kveld dere Tryne;-) masse lykke til i morgen turbo!!!! gi rapport!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Det er alltid lov å håpe, det er jo håpet som holder oss i livet spør du meg. Vi gjorde jobben i dag tidlig men skal faktisk ta en liten en i kveld også Nå kjenner jeg eggløsningssmertene også. Men det er kjekkt å ha deg tilbake, gleder meg til å finne ut hvordan det går med deg å studiene dine
rosered Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Hei! Har ikke EL til helgen, men ville bare si at det er godt å se deg her igjen.. Lykke til og nå er det virkelig din tur:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2007 å så koselig:-) tusen takk,får se hva som skjer!
Gullblomst Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Tilbake igjen? Det var kjekt å høre Det skader jo aldri å prøve litt på egenhånd, undre kan skje. Vi venter på ivf, oppstart etter jul, og inntil videre prøver vi på egen hånd.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. september 2007 ja,jeg er tilbake;-) har ikke noe tro på det her men... morro å være igang igjen:-) men vi venter med flere forsøk,prøver bare litt hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå