Rødtopp75 og to små Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei Jeg har nå begynt å tenke litt på hva Josefine vil trenge av vintertøy og er litt usikker. Selv om disse små ikke går ennå, vil de vel trenge en vinterdress av noe slag. De sitter jo ikke akkurat rolig i vognposen sin hele tida:) Jeg tenkte å kjøpe noe ullundertøy og en slags ulldress til å ha under, men lurte på om dere har gjort noen gode vinterkjøp, f. eks av dress til aking o.l.
Solstråle72 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg også har lurt litt på det samme! Har vært og sett litt på utvalg av vinterdresser, men har ikke kjøpt noen enda. Men har kjøpt ull bodyer og strømpebukser til gutten.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg har kjøpt inn på Polarn o. pyret bomull til å ha innerst (eksembarn skal aldri bruke ull innerst) også har vi en haug med strikke-bukser og gensere som vi har arvet etter fetter Markus. Vi har også 2 fleece-dresser som kan brukes, en fra Reima og en fra 66 grader nord (island) og de holder visst i massevis sier søsteren min. Så lenge gutten ikke er ute i snøen og blir våt etc, så trenger de ikke gore tex eller gummidress. Jeg får se om jeg kjøper noe OM han skulle bli så stor at han aker og leker ute... Klarer liksom ikke se for meg ham i snøen enda.
Två små trollungar Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg har kjøpt vinterdress til Amanda, (brukt, fra Polarn og Pyret) men det er fordi hun begynner i barnehage i januar, og sannsynligvis kommer til å begynne å gå i løpet av høsten eller vintern. Og så må jeg sikkert kjøpe regntøj og skor også. Og en dress som ikke er så tykk til våren. Og litt annet. Dersom hun hadde vært mindre og bare suttet i vogn ville jeg kun kjøpt fleecedress og/eller en jakke. Ullklær har vi ikke kjøpt noe særlig av pga av at Amanda har tørr hud og jeg har eksem, så da tenker jeg at det er bedre med bomull og liknende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå