phantomet Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 I helgen har den "lille" phantom-familien vært på shopping...og av alle ting, så kjøpte vi en drøss med nye puter til stuen. Samboeren til en av phantom-mannen kollegaer har en putebutikkk som nå skal gå i dvale mens de får baby..derfor solgte de ut putene til redusert pris... Og med god hjelp fra proff interiør akrkitekt, med god smak og lang fartstid, kjøpte vi haugevis med puter... Og det ble knallbra! Jeg er faktisk overrasket over hvilken forskjell det gjorde i hele rommet... Så lørdagskveld satte vi oss godt tilrette med god mat og vin, og nøt den nesten ferdige stuen.... Mangler bare noen kule lamper, men det er det ikke lett å finne....
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 puter gjør seg =) å mange fine,gode,myke,er godt å ha når høsten setter inn. Tror jammen jeg å skal bytte ut noen her.. Men er ikke store utvalget akkurat.men forandring fryder =)) Godt å se deg igjen.håper alt er bra med deg. Klem.
phantomet Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg må vel innrømme at formen har vært, og fremdeles er, ganske så laber, så hver anledning som byr seg for en strekk på sofaen eller i sengen har blitt benyttet. Jeg gleder meg til energien og tiltakslysten vender tilbake...
dritgrei hei hei! Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 en pute gjør underverker :-), meni din stue så gjorde den noe koselig bare litt mer koselig! Det har blitt så fint hos dere phantis, og det unner jeg deg!!!!!!!!!!! Kose seg på soffa med puta..... mmmmmmmmmmm og bli frisk!
♥Snulder Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Åååå... fikk litt slik orientalsk-fornemmelse her jeg nå!!! Utrolig hvordan detaljer kan gjøre om ett helt rom!
Karomamma Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Så deilig med masse nye puter nå når du trenger å hvile deg myyyyye
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Puter og tekstiler kan gjøre den store forskjellen i et rom ja:-) Gøy med forandring på interiørfronten en gang i blant:-)) Jeg har forresten alltid hørt at første tydelige tegn på at man faktisk trenger å gjøre merkbare forandringer i livet sitt, så begynner man å ommøblere:-)) Det er ganske intr for jeg husker en tid for lenge siden, da jeg ommøblerte annenhver uke!!! Men som sagt, noen ganger er det greit å bare skifte ut putene og gardinene også;-)) Trenger jo ikke skille meg hver gang jeg har lyst på noe nytt på interiørfronten heller;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå