Gå til innhold

Oktober: Hun er så urolig om natta :(


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Holder på og bli gal jeg, er så trøtt om dagen. Julie sovner rundt 19 og kan da sove i 3 timer så våkner hun og raser i senga, skriker og hyler. Hun er rett og slett våken. Kan bruke opptil 2 timer på å få henne til å sove. Hun har alt fra 1 -2 dupper om dagen og de er ikke lange så det er ikke det heller, ingen tenner i sikte, spiser godt før hu sovner, ikke mareritt (for da skriker hun med øynene lukket) nå er hun lys våken.

 

Helt rådvill jeg, noen som kan hjelpe meg litt....

Andre som har det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njai, ikke helt det samme. Men vår datter har begynt med å våkne om natten for å få melk. Sluttet jo med det da hun var 3 måneder... hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun sover for lite på dagtid? At hun ser på leggingen som en "dupp" om du skjønner hva jeg mener. Når hun da sovner igjen, hvor lenge sover hun til? Står hun oopp til vanlig tid eller sover hun ekstra lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kansje det er det som er problemet, hun har en liten dupp før hun går i barnehagen på ca 30 min så en time dupp i barnehagen i 12 tiden så sover hun ikke før kvelden igjen. Men hu har alltid sovet lite da,

når hun sovner igjen så sover hun til halv 6/ 6. Så det blit lite søvn på natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, absolutt et A-menneske dette altså ;)

 

Har du prøvd å kutte ut duppen FØR barnehagen? Hun har vel ikke vært våken så lenge da? Og at hun da heller klarer å sove EN lengre lur i barnehagen..... Blir alltid litt styrete i overgangsfasene (overtrøtt, sove MINDRE noen dager osv) men om hun ikke sover så mye totalt så blir ofte søvnen bedre når man kutter ned til bare en soveøkt på dagtid.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt ett stort problem med min sønn som så plutselig begynte å være urolig på natta.Han begynte å våkne omtrent en gang i timen og da kunne han hylskrike.

Vi tenkte på om det var forskjølelse så vi begynte å skylle og spraye men dette hjalp ingenting.

Vi tenkte også litt på tenner men vi kunne jo ikke kjenne noe som var på vei i munnen,og så syntes vi det var litt rart at det skulle ta så lang tid. Nå hadde han trossalt holdt på slik en stund.

Men så oppdaget vi først i går at det faktisk hadde kommet en liten tapp.Vi begynte da å smøre på dentinox og da roet han seg med en gang.

Så jeg har lært at selv om man ikke kan kjenne at noe tann er på vei så kan det faktisk være det som ligger og presser på over lang tid.

Jeg kan jo ikke si om dette er problemet i ditt tilfelle men det er uansett verdt ett forsøk. Det er jo så utrolig slitsomt å ikke få sove på natten.Det vet jeg alt om....

 

Lykke til videre og håper virkelig du finner ut av det:0)

 

Klem:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...