Gå til innhold

Andre med barn som er "redde" for å sovne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min blir alltid hysterisk når han merker at han er på vei til å sovne. Gråter og spreller med armer og bein. Andre som har det på samme måte? Evt noen som har noen tips å komme med for å unngå dette. Han sovner til slutt når jeg vugger han i armene mine, men syns det er trist at han må gråte seg i søvn hver gang. Før sovnet han ved puppen, men dette går heller ikke lenger, og rugge han i vogna går bare en sjelden gang. Han er to mnd, så vil tro det går seg til etterhvert, men får vondt av han når han gråter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja gutten min er sånn, 2 mnd han og. aner ikke hva jeg skal gjøre. han sover på mage da, da spreller han ikke like mye og han roer seg såpass at han sovner til sist. har prøvd lenge på rygg og siden, men det går ikke. Men han bruker laaang tid på å finne roen og sovne, 1-2 timer ofte. våkner veldig lett og. kan sove 10 min, våkne, eller ihvertfall gråter han selv om han nesten ikke åpner øynene.

har ikke noen gode råd, ingenting funker her.

men jeg føler med deg. jeg er så frustrert og sliten pga av detta. mye skriking og en unge som ikke er uthvilt.

Skrevet

Ja det er utrolig frustrerende. Føler seg så hjelpesløs. Min også våkner igjen med en gang.. sover maks en halv time. Slitsomt å bruke et par timer på å roe de for så å være igang med samme reisa etter ei lita stund. På kvelden og natta er han ganske grei, sover alltid tre til fire timer fra åtte-ni tiden, og er vel våken hver andre time ca etter det for å spise men da gråter han ikke. Hvordan er det hos dere på natta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...