Gå til innhold

får-i-kål.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal spise får-i-kål idag, men hørte at fødselen hadde satt i gang til noen etter et sånt måltid. Har 5-6 uker igjen til termin så jeg vil helst ha gutten inne i magen enda litt lengere. Det er vel "trygt" å spise det eller? Føler det er et litt teit spm men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt trygt å spise fårikål. Har selv spist det noen ganger nå uten tegn til at fødselen var på gang.

Det som kan sette fødselen igang er et tung måltid/at man spiser seg stappe mett, men da er dette i sammenheng med at man også er moden og barnet er klart til å komme.

Så kos deg med fårikål uten å bekymre deg for at det skal sette igang noe :-)

Skrevet

jeg spiste masse fårikål på torsdag, og jeg er fremdeles gravid.....

Skrevet

eg spiste og masse fårikål på fredag, men sitte her bollerund ennå hehe..me 2 dager på overtid i tilegg..så spis masse fårikål du :) det funka ikkje på meg jalfal..

Skrevet

Ok. Blir litt skrullete av å lese alle rådene for å sette i gang fødselen osv. Da blir det fårikål i dag.

Skrevet

om vi skal unngå alt som kan sette i gang fødselen så må vi legge oss i fryseboksen.

Spis fårikål. Jeg hadde termin i går og spiste forikål i forigårs. Ingen fødsel her....

Skrevet

Har spist fårikål 3 ganger iløpet av 4 dager (bare eeeeeelsker fårikål) og fremdeles like gravid. Og håper jeg får spiste det mange ganger til før fødselen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...