lagrima Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei! Har et par spørsmål til dere. Ser det er en del snakk om gode Reima-dresser her. Er det da de som heter Reima eller Reima-tech? Er det fastsydd eller uttakbart fór i de dere anbefaler for vinteren? Jeg har tidligere hatt både en bevernylonaktigdress fra KappAhl (bra, men ikke så vanntett akkurat på veldig regnfulle vinterdager...) og Helly-Hansen. Den var også i bevernylon tror jeg, men husker ikke helt siden det er to år siden. Det var uttakbart fÒr og gummi på rumpa (noe gutten min likte kjempegodt for da kunne han skli uten akebrett i akebakken!). Jeg husker at denne dresse nvar kjempebra, han ble aldri kald og ikke noe særlig våt. Tenkte jeg skulle kjøpe en ny sånn i år (han er fire, men jeg trenger også en til junior på 1 år), men jeg har vært og kikket og det er så mange forskjellige Helly-Hansen sorter! Nå kjenner jeg liksom ikke igjen den jeg hadde! Har sett en som heter Helly-tech, og også en annen som ligner på den jeg hadde, men den så så veldig tynn ut og var helt klart i bevernylon (på Obs!). Nei, nå er jeg i tvil. Og alle sier jo Reima er bra.... Fint å få noen synspunkter på Reima vs Helly :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå