Gå til innhold

Baby som sover veldig lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille vennen min sover så lite. Det har hun gjort helt siden hun ble født. Hun sovner ca 21 og det er morgen igjen mellom 5-6 på morgenen. Dvs vi ammer en del ganger i løpet av natta. På dagtid sover hun tre-fire lurer på tilsammen max 3-4 timer. Alt i alt sover hun 12-13 timer i døgnet. Hun er 4 mnd og skulle vel egentlig sovet et sted rundt 15 timer.

Storesøsteren på 22 mnd sover ca 13 timer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har alltid sovet lite. Da han var mellom 0-10 mnd sov han fra 23 til 08 med flere ammninger hver natt. Han sov nesten ikke på dagtid. Sov kanske tre lurer på mellom 30-45 min. Så tilsammen blev det ikke så mye mer enn 12-13 timer i døgnet. Av og til hadde han perioder der han sov ennå mindre.

Nå er han litt over 2 år og vi har vel slitt med nattesøvn hele veien. Han er våken to-tre ganger hver eneste natt. Sover fra kl 20 til 06:30 og 1 t på dagen. Men han er en glad og oppvakt gutt. Jeg hadde ikke vært bekymret hvis hun virker tilfreds med den søvnen hun får.

Skrevet

Hun er stort sett bare blid når hun er våken.... Men hun sovner heller aldri av seg selv. Må ammes eller bysses i søvn. Helt ærlig så føler jeg meg litt "mislykket" som mor siden jeg ikke får babyen min til å sove. Vet at det er ulogisk, men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...