Kakeåndsen Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Lille vennen min sover så lite. Det har hun gjort helt siden hun ble født. Hun sovner ca 21 og det er morgen igjen mellom 5-6 på morgenen. Dvs vi ammer en del ganger i løpet av natta. På dagtid sover hun tre-fire lurer på tilsammen max 3-4 timer. Alt i alt sover hun 12-13 timer i døgnet. Hun er 4 mnd og skulle vel egentlig sovet et sted rundt 15 timer. Storesøsteren på 22 mnd sover ca 13 timer.....
alvis Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Gutten min har alltid sovet lite. Da han var mellom 0-10 mnd sov han fra 23 til 08 med flere ammninger hver natt. Han sov nesten ikke på dagtid. Sov kanske tre lurer på mellom 30-45 min. Så tilsammen blev det ikke så mye mer enn 12-13 timer i døgnet. Av og til hadde han perioder der han sov ennå mindre. Nå er han litt over 2 år og vi har vel slitt med nattesøvn hele veien. Han er våken to-tre ganger hver eneste natt. Sover fra kl 20 til 06:30 og 1 t på dagen. Men han er en glad og oppvakt gutt. Jeg hadde ikke vært bekymret hvis hun virker tilfreds med den søvnen hun får.
Kakeåndsen Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Hun er stort sett bare blid når hun er våken.... Men hun sovner heller aldri av seg selv. Må ammes eller bysses i søvn. Helt ærlig så føler jeg meg litt "mislykket" som mor siden jeg ikke får babyen min til å sove. Vet at det er ulogisk, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå