Chiabatta Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Skal lage et album til ei som skal gifte seg, og trenger noen fine kjærlighetsdikt/visdomsord. Kommer ikke på noen i farta. Kan dere hjelpe?
smakk Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Her er noen jeg synes er fine Kjærligheten måles ikke etter hvor mange ganger vi rører ved hverandre, men hvor mange ganger vi når hverandre. [samuel Johnson] Jeg elsker deg. Så lite, så enkelt, så godt å få høre, så godt å få sagt, det varmer og gleder, hver dag som hver natt Kjærligheten gir ingenting annet enn selg selv, og tar ingenting annet enn seg selv. Kjærlighet eier ikke og kan heller ikke eies; For kjærlighet er nok i seg selv [Kahlil Gibran, profeten] Kjærlighet søker å gjøre lykkelig heller å være lykkelig [Ralph Connor] Lykke, det er å kjenne deg og se deg smile og le Lykke, det er å elske deg med håp og sjelefred. Lykke det er å savne deg med alt det som er mitt Lykke det er å omfavne deg med hjertet ditt mot mitt Lykke det er å kunne si at du min kjære er blitt den som har bundet hjertet mitt med bånd som aldri blir slitt. [Randi Nielsen] Et hjerte som elsker , er alltid ungt. [Gresk ordspråk] Er man to, blir gledene fordoblet og sorgene halvert. - ordspråk To blussende ansikt Lyser i lykkens glans Hånd i hånd Skal livsveien vandres- Om det blir bakker Så ta de med dans Se solen i hverandre Når det regner som mest Lykke på reisen begge to Men jeg kommer etter sa storken og lo Håper du finner noe du kan bruke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå