Gå til innhold

for noen år sia...


Anbefalte innlegg

Skrevet

så var der e sang...og i musikkvideoen til sangen var det ei som hadde så stort hjerte at ingen ville ha henne....så etterhvert som folk var slemm mot henne.....så ble hjertet hennes mindre og mindre.....

 

noen som husker den og kansje finner den på youtube??

 

jeg kommer ikke på hverkan navn på gruppe eller sang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hvilken sang du mener, men husker ikke hva den heter. Åhhh nå fikk jeg den på hjernen, hater egentlig den sangen

Skrevet

neei kan jo ikke hate den...den som er så koselig:D

Skrevet

i hodet mitt kan jeg nynne noe som kan ligne en strofe.....men ikke nok til å få den nedskreven.......

 

jo kansje noe sånn "im not alone....trallalalalalala!

Skrevet

hmm vet ikke jeg nei, synes å huske videoen.. men ikke noe av teksta eller musikken.

Skrevet

jeg blir sprøøø....vil høre den sangen igjen...for i hode mitt så var den veeldig fin:-D

 

 

 

 

kansje husker dere en anna sang a for noen år til bake?? en "indisk" sang.......hoveddama hadde gl kjole tror jeg...og de dansa litt rocka innimllom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...