er det muuulig Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 så var der e sang...og i musikkvideoen til sangen var det ei som hadde så stort hjerte at ingen ville ha henne....så etterhvert som folk var slemm mot henne.....så ble hjertet hennes mindre og mindre..... noen som husker den og kansje finner den på youtube?? jeg kommer ikke på hverkan navn på gruppe eller sang..
TurangaLeela Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg har ikke peiling, desverre..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Skjønner hvilken sang du mener, men husker ikke hva den heter. Åhhh nå fikk jeg den på hjernen, hater egentlig den sangen
er det muuulig Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 neei kan jo ikke hate den...den som er så koselig:D
er det muuulig Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 i hodet mitt kan jeg nynne noe som kan ligne en strofe.....men ikke nok til å få den nedskreven....... jo kansje noe sånn "im not alone....trallalalalalala!
Libido- Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 hmm vet ikke jeg nei, synes å huske videoen.. men ikke noe av teksta eller musikken.
er det muuulig Skrevet 17. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2007 jeg blir sprøøø....vil høre den sangen igjen...for i hode mitt så var den veeldig fin:-D kansje husker dere en anna sang a for noen år til bake?? en "indisk" sang.......hoveddama hadde gl kjole tror jeg...og de dansa litt rocka innimllom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå