Gå til innhold

Skal begynne med grøt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på døgnet gir dere grøt?

Og hvor mye skal hun ha i starten?

Hun er 4.5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal begynne med grøt snart vi også.. og jeg snakket med helsestasjonen om det.. de sa at man begynner gjerne med et par teskjeer bare.. vi kommer til å gjøre det på kvelden. også kan man gjerne bruke litt mer vann ennd et står på pakka.. så det blir en litt tynnere grøt =) lykke til og frem med kamera ;)

Skrevet

en eller to teskjer de først dagene, så kan du gradevis øke det ettervært. Den første gangen du intoduserer henne for nye måltider bør være på dagen, når hun er våken så du kan følge med henne, med tanke på allergiske reaksjoner. Også skal du vel helst gi henne grøt en dag, også vente ett par dager før du fortsetter, dette for og sjekke om hun får matintolleranse. var i aller fall det dem sa til meg på hs, men nå er min bare 3,5 og var bare 3 mnd når han begynte og få grøt. Han ble jo aldri mett jo:) Nå får han bare grøt siste måltide før legge tid. Da sover han helle natta igjenom

Skrevet

Gir til kveldsmat vi. Bare litt smaksprøver til å begynne med. Startet for en uke siden vi, og nå får han grøt av 60 ml melk, vet ikke hvor mye pulver men.. Han liker ikke tynn grøt da, så du må bare prøve deg frem. Står forklaring på pakken også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...