Gå til innhold

noen flere som er mørkeredde her ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er så synd at jeg er det for det er så mange filmer jeg vil se..men tør ikke..for det ødelegger rett og slett nattesøvnen min...ligger bare å tenker på det jeg har sett og er skikkelig redd..

er såååå mange filmer jeg vil se..og de jeg har sett kunne jeg egenlig tenke meg å se om igjen men ikke f***...

sånn som the ring og the grudge.,..

de tenker jeg på enda..

*grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er kjempemørkeredd, dessverre. Har alltid vært det, og tror jeg alltid kommer til å være det.

Skrevet

ja jett om!!!!!!! som om jeg skulle skrevet det selv!

 

gruer meg til vinteren da....

Skrevet

Kjempemørkredd jeg også! Jeg må ha glipe på døra og lyset på i gangen når jeg skal legge meg, får helt hetta når det er helt mørkt rundt meg!

Skrevet

sover med lyset på når samboer ikke er hjemme.... men jeg er tøffere nå, før nektet jeg at hun skulle jobbe natt, nå er han borte minst 7 netter i mnd... men syns det er ekkelt nå som det begynner å bli mørkt ganske tidlig....

Skrevet

ja samme her...

"du vokser det av deg" sa mamma.

har enda ikke gjort det..

eehe

Skrevet

bra å se at eg ikke er den eneste!!! Har alltid vært det, og kommer nok alltid til å være det.

Skrevet

Er veldig mørkeredd og husredd, sover fremdeles med døren åpen på soverommet.... Og kan heller ikke se skrekkfilmer nei, det ødelegger for meg i årevis...Men har ikke noe ønske om å se det heller. Skjønner ikke hvorfor jeg skal se noe drit som bare gjør meg redd =)

Skrevet

huff ja..

jeg må ha dyna langt oppi ansiktet jeg når jeg skal sove sånn at jeg ikke ser rundt meg i rommet..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...