Gå til innhold

Kranglesiden er dum og kjedelig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er svært sjeldent det er noen skikkelig utfordrende og spennende diskusjoner her lenger... kun rettskrivningskommentarer, drittkasting, personangrep og tyteangrep. Blæh!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir deprimert av dette here...

 

HI

Skrevet

Det finnes heldigvis mange gode forum på DinBaby. Men poenget mitt er at det var morsomt på krangle før. Synd at det ikke er det lenger!

Skrevet

Før var det morsomt med snø. Det er mulig at det er like gøy om man gidder ta på seg votter i dag også, men likevel velger de fleste å sitte inne og klage på vaktmesteren og veivesenet.

Skrevet

bokmål, please.............................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...