NessaS Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Vel, det gikk egentlig veldig bra den første halvtimen, helt til alle dåpsbarna var døpt. Da begynner tydeligvis småtten å kjede seg. En salme blir sunget, og etter det ble det en liten stille stund. Da sier småtten, med høy og klar (og klagende) stemme: "Mamma, er det ferdig nååå?" Godt vi satt på siste rad. =) Han begynte også å synge "Bæ, bæ lille lam" under prekenen. Og når gudstjenesten endelig var ferdig og kirkeklokkene begynte å slå, kom det fra småtten: "Ding dong, ding dong" Heldigvis var det flere som kom bort til meg etterpå og sa at de syns han var morsom. Tror kanskje ikke kirka er helt stedet for en veldig aktiv og skravlete gutt, nei.
NessaS Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Hehe, takk. =) Jeg og samboern fant også ut at om vi noen gang skal gifte oss, så blir det ikke i kirka. Det ser jo ikke helt bra ut med et brudepar som nesten sovner når presten taler. *fnise*
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hehe.. så skjønt! ) Disse små er jo så rare noen ganger. Min eldste datter fikk seg til og hoppe av FØRSTE rad da vi var i begravelse, og begynte og danse midt på gulvet, til begravelsesmusikken. Folk viste ikke helt om de skulle le eller gråte. Var jo tross alt en begravelse. Da var jeg LITT flau ja
NessaS Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Huff, ja. Den var vel ikke særlig morsom tenker, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå