Gå til innhold

Hellu Trønderdamer!

Anbefalte innlegg

Ting tar tid...men jeg skulle vel komme med forslag til hobbydag. Har fått noen tips om onsdag i tolvtiden. Hva tror dere om det? Aner ikke hvilken film som går, så om mange skal dit tar vi bare en annen dag!

Gi tilbakemelding, så får vi se interessen...

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10397764-hellu-tr%C3%B8nderdamer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heia Linn:0)

Vi har snakket om å lage album til små nurkene våre. Så jeg har tenkt å ta med meg album, bilder, litt scraping ting som klistermerker, ark, saks, lim, tusjer o.l Du kan jo ta med det du ønsker å lage, blir sikkert en del låning av hverandre også tenker jeg...:0)

Bare meld meg om du lurer på noe:0)

Annonse

I'm back from the big holliday...:) men ikke like brun og fin som sommer-barn vil jeg tro... selv om det var herlig vær på østlandet. Har vært veldig slapp til å svare her inne på dette forumet fram til nå, men skal prøve å skjerpe meg... La akkurat inn et innlegg ang julebord også, så da har jeg vært litt flink! Blir hobbydagen førstkommende mandag da? Det blir veldig stas! Hjemme hos deg eller Aurora?

• 2 uker senere...

Tjohei!

Da har dere vel hatt første hobbymøte, men jeg kom hjem i går så fikk det desverre ikke med meg...men blir vel flere sjanser!jeg må å kjøpe litt stæsj først!:)

Den brunfargen dere skriver om er litt fraværende, er jo selvfølgelig litt, men det ble begrenset med soling med baby på tur!men var absolutt kjempegodt å være der og jeg hadde ikke noe lyst å reise hjem...men,men...må er vi tilbake og ser fram til en hyggelig høst sammen med juli-klubben!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...