Gå til innhold

Hellu Trønderdamer!


Aurora.m/nr.3

Anbefalte innlegg

Ting tar tid...men jeg skulle vel komme med forslag til hobbydag. Har fått noen tips om onsdag i tolvtiden. Hva tror dere om det? Aner ikke hvilken film som går, så om mange skal dit tar vi bare en annen dag!

 

Gi tilbakemelding, så får vi se interessen...

 

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er "Kjærlighet på menyen" som vises på onsdag. Den kunne iallefall jeg tenkt meg å sett, men vil også ha hobbydag. Har vært på Panduro å handlet MASSE!!

Spørs hva andre vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo samkjøre med kaffen på mandag. Vi skal jo ha dåp på søndag, så det passer jo egentlig bra å samkjøre det. Kan jo si 12. på mandagen!? Ser an hva resten mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig mamma 22;0) Kaker er alltid topp!!!

 

79`er hadde vel også lyst å bli med på hobby dag, men jeg husker ikke hvor lenge hun skulle være borte.Noen som vet?

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. æ å vill bli me på kake å hobbydag...mn e sekkert litt dom som spør,,, mn ka ska vi kjøp me på sånn hobbydag da????? æ håpe d bli på mandan æ..hehe;=) '

 

ha en fortsatt strålende dag;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Linn:0)

 

Vi har snakket om å lage album til små nurkene våre. Så jeg har tenkt å ta med meg album, bilder, litt scraping ting som klistermerker, ark, saks, lim, tusjer o.l Du kan jo ta med det du ønsker å lage, blir sikkert en del låning av hverandre også tenker jeg...:0)

 

Bare meld meg om du lurer på noe:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

 

Tenker vi sier at det blir på mandag jeg! Passer bra for meg også. Begynner å bli litt travelt med tanke på barnedåpen.

 

Har mye stempel osv. dere kan låne!!

 

Bare å melde meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I'm back from the big holliday...:) men ikke like brun og fin som sommer-barn vil jeg tro... selv om det var herlig vær på østlandet. Har vært veldig slapp til å svare her inne på dette forumet fram til nå, men skal prøve å skjerpe meg... La akkurat inn et innlegg ang julebord også, så da har jeg vært litt flink! Blir hobbydagen førstkommende mandag da? Det blir veldig stas! Hjemme hos deg eller Aurora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tjohei!

Da har dere vel hatt første hobbymøte, men jeg kom hjem i går så fikk det desverre ikke med meg...men blir vel flere sjanser!jeg må å kjøpe litt stæsj først!:)

Den brunfargen dere skriver om er litt fraværende, er jo selvfølgelig litt, men det ble begrenset med soling med baby på tur!men var absolutt kjempegodt å være der og jeg hadde ikke noe lyst å reise hjem...men,men...må er vi tilbake og ser fram til en hyggelig høst sammen med juli-klubben!!;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...