Gå til innhold

Sokker med antiskli i sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fy, fy?

Det hørte jeg alltid når eldstemann var liten. Skikkelig fy, fy. Kunne vist få brannsår og greier..

Men er det virkelig så ille?

Minsten har flere par med ullvangsokker som har antiskli på. Teit om vi ikke kan bruke dem i sko lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt om..Jeg tror det er tull, men hvis noen kan forklare hvordan det kan bli brannsår av det vil jeg gjerne høre det...

Skrevet

jeg fikk høre at den gummien som er i antiskli sporene? kan lede kulde inn i skoen, så vi tar de av når vi er ute og bytter til par uten antiskli:)

Skrevet

Nei, den problemstillingen har jeg aldri tenkt på før.

Huff, må jeg kjøpte nye sokker også nå.......?

Skrevet

Har jeg aldri tenkt på ;-)

Nå bruker ikke eldstemann antiskli lenger da, og minstemann bruker ikke sko.

Skrevet

Marie hadde det på seg en dag hos dagmammaen og da fikk jeg høre etterpå at det likte ikke dagmammaen noe særlig. Det var visst helt jævlig å få på skoene med disse sokkene på!!!. De er jo antiskli så jeg kan jo skjønne at det blir vanskelig å få på.

I tillegg så vil ikke foten til barnet gli normalt inne i skoen og det har jeg hørt er det verste. Vi bruker antiskli kun når Marie er inne.

Skrevet

Fy fy er det vel ikke.

Men det er jo veldig vondt og ubehagelig så det har aldri fallt meg inn å ha antiskli inni skoene til noen barn(hjemme eller i bh-jobb). Skifter sokker om man skal ut, så venter antisklisokkene til man er inne igjen. Men direkte farlig er det sikkert ikke. En annen ting er jo at man blir mye fortere svett (våt) på foten når den er innhyllet i gummi, så ikke nok med at det er klumpete og ekkelt, det blir fort kaldt også.

Skrevet

Jeg ble fortalt i skobutikken at antiskli-sokker ikke er noe gunstig i forhold til kulde, slik som en annen en her har skrevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...