MamiMaribel Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har en blytung Teutonia som jeg ikke orker å drasse rundt på lenger. Nå vil jeg ha en lett sportsvong til treåringen min. (jada, bedre sent enn aldri......:-) Problemet er at den må være ca. 55 cm i ryggen, og det er det ikke mange vogner som er (tror jeg). Har noen av dere peiling på dette ?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 TFK jogster twist er vel en av vognene på markedet som er størst.Den har ihvertfall rygglengde på 52 cm.Tåler opptil 40 kg så kan brukes lenge sånn sett ihvertfall. Kan hende det er noen med lenger rygg og,spurt inne på nybakt mamma?? Der er det mange med god greie på vogner...
LegallyBlond Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Simo sine sportstriller har lange rygger, en hel del lenger enn teutonia sine. Men vognene er litt tunge. Du kan jo kikke på phil and teds sport, kjempelett 3-hjuling med laaaaang rygg, min 7 år gamle niese satt i den i sommer og hun hadde faktisk helt grei plass =) Den kan man også kjøpe søskensete til om det blir behov for det en gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå