Gå til innhold

fytti grisen for en natt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel ikke den verste natta man kan tenke seg men..

marcus var våken her 2 time..måtte opp å gi han smokken igjen og igjen..

har ikke sovet i det hele tattt nesten..

*trøøøøtt*

skjønner ikke hvorfor han var sånn i natt..

kan det ha noe med å gjøre at han ikke fikk grøt til kvelds,kun mme ?

han er 5mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, akkurat det samme her!! Frøya var våken fra kl 0300 til 0700, fikk heller ikke grøt i går.. Lurer på om det er tenner eller om det er fordi hun er tett i nesen..

Skrevet

ja jeg tenkte tenner jeg også men ser ikke eller kjenner noe i munneb hans..

Skrevet

Kanskje han var sulten? Hadde gitt han mme i stedenfor smokk hver annen time ;-)

Skrevet

huff...nå fikk jeg dårlig samvittighet her..

tenkte ikke over det siden han ikke får mat om natta lenger og det har ikke sett ut til å plage han før..

Skrevet

Nei, ikke vet jeg, men hvis han bare er 5 mnd kan det jo være han trenger det.

Ikke meningen å gi dårlig samvittighet...

Skrevet

nei skjønner det..men tenkte at siden han har sovet hele natta ganske lenge nå så er han vant til å ikke få mat om natta..

nei jeg vet ikke jeg....

Skrevet

Men så vokser de, vet du... Frem til de er 6 mnd kan de trenge mat om natten. De bør i tillegg være oppe i 3 fulle porsjoner om dagen med fast føde.

Skrevet

Lillemannen min har å vært sånn en periode,enten kunne han ha drømt,mareritt eller tennene,de kan få mareritt om de har fått nye impulser osv.. Å man trenger ikke å se noe i munnen før at det skal være tennene,vi måtte ta opp å trøste litt ,for å roe han ned,så smurte vi på dentinox på gommene,å da roa han seg.. =) prøv det neste gang,domt hvis de skal ligge å gråte hvis det er noe som plager dem,å det e jo vanskeli å vite når de e så små.

Skrevet

Sånn hadde vi det også i forrige uke. Jenta vår våknet på natten og var våken et par timer. Dette sjedde 3 netter på rad. Så begynte jeg å tenke litt på hva det kunne være. Fant ut at det må ha vært fordi hun ikke hadde fått grøt. Vi hadde latt være å gitt henne det fordi hun hadde noe utslett. Så begynte vi med grøten igjen, og hun våknet ikke.

Så det kan godt være pga grøten ja.

Skrevet

åja,nei han gråt ikke.

han våkna bare og sutra og ville ha smokken..

han sov ganske urolig..

(om jeg skrev at han gråt så beklager jeg..skrivefeil..hehe )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...