Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Er så sykt svimmel, har nesten falt flere ganger, skikkelig ubehagelig. Har bestilt en legetime, men var ikke ledig før om flere dager. Noen som har opplevd det samme og vet hva det kan skyldes?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Ja, jeg hadde det sånn når jeg hadde jernmangel. Hvordan er kostholdet ditt? nok kjøtt, grove kornprodukter, grønne grønnsaker og frukt?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 du har sikkert lav blodprosent, lavt blodtrykk eller (og) lave jern-lagre. Fryser du lett også? Få deg en sjekk hos legen,du. Ikke greit å ha det sånn. Husk å drikke, drikke drikke mye!! Særlig hvis du ammer. God bedring:-)
har fått lita pia Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jeg hadde det sånn når jeg hadde brøstbetennlse...feber...og når jeg er stiv i nakken..
bollenr3 Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Hei Hvor lengesiden er det du fødte? blør du mye, eller mista du en del blod under fødselen? eller, hvis du ammer og glemmer å drikke mye selv, kan blodtrykket bli lavt, og du kan bli svimmel av det..! Håper det snart blir bedre:)
Phoebe Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Hvis du er stiv i nakken kan det være årsaken til at du er svimmel. Få legen til å sjekke om du er skjev i bekkenet etter fødselen, slikt noe forplanter seg gjerne oppover og nedover. Har du vondt i knærne også? Jeg slet med samme problemet ser du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå