Gå til innhold

Er så svimmel...Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sykt svimmel, har nesten falt flere ganger, skikkelig ubehagelig. Har bestilt en legetime, men var ikke ledig før om flere dager. Noen som har opplevd det samme og vet hva det kan skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde det sånn når jeg hadde jernmangel. Hvordan er kostholdet ditt? nok kjøtt, grove kornprodukter, grønne grønnsaker og frukt?

Skrevet

du har sikkert lav blodprosent, lavt blodtrykk eller (og) lave jern-lagre. Fryser du lett også? Få deg en sjekk hos legen,du. Ikke greit å ha det sånn. Husk å drikke, drikke drikke mye!! Særlig hvis du ammer.

God bedring:-)

Skrevet

jeg hadde det sånn når jeg hadde brøstbetennlse...feber...og når jeg er stiv i nakken..

Skrevet

Hei

Hvor lengesiden er det du fødte? blør du mye, eller mista du en del blod under fødselen? eller, hvis du ammer og glemmer å drikke mye selv, kan blodtrykket bli lavt, og du kan bli svimmel av det..!

Håper det snart blir bedre:)

Skrevet

Hvis du er stiv i nakken kan det være årsaken til at du er svimmel. Få legen til å sjekke om du er skjev i bekkenet etter fødselen, slikt noe forplanter seg gjerne oppover og nedover. Har du vondt i knærne også?

Jeg slet med samme problemet ser du...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...