Gå til innhold

Ka det va med kanel ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanel er bra mot vorter.

 

 

Smertestillende, bakteriedrepende, krampeløsende, menstruasjonsregulerende, sammentrekkende og fordøyelsesfremmende. Den er fin ved forkjølelse, gikt og andre muskelsmerter, diare, luftsmerter, andre fordøyelsesproblem og uregelmessig menstruasjon. Fin ved fødsel, fordi den både er smertestillende og stimulerer veene. Bør ikke brukes under graviditet. Brukes i søte retter, bakverk, desserter og ikke minst til risgrøt, rømmegrøt og i forbindelse med epler. Medisinsk brukes barken som betennelsesbekjempende, sammentrekkende og stimulerende middel. Brukes ved kvalme/oppkast, oppustethet og diare.

 

 

 

 

 

 

Skrevet

Bør man ikke spise kanel i svangerskapet?? Kan jeg ikke spise kanelboller nå jeg da? Er 12 uker til termin vil ikke føde enda da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...