Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Lunta mi er 1 mm lang bare og jeg tåler ingenting, blir veldig fort sinna og det skremmer meg. Feks på storebror på 3 som egentlig er veldig snill og grei, selv om det er litt trass. Jeg er bare så møkk lei at han ikke er villig til å prøøøve å gå på do/kle på seg selv. og annet trass. merker jeg blir fort sinna på han og kan kjefte ofte uten grunn! Mini på snart 4 mnd kan jeg også bli "sinna" på, men jeg kjefter jo så klart ikke på han, brummer mer for meg selv. han gulper så mye og er så lei av den sure lukta og alt. merker at jeg er i en fase nå hvor jeg ikke koser meg med ungene mine, hvorfor???? plutselig er jeg så glad i dem, og i neste øyeblikk er jeg lei av alt!! får mye hjelp/avlastning så er ikke så sliten med føler meg sliten fordet. skal det være slik??? jeg ammer enda, kan ammehormoner gjøre man slik? Hvorfor kan ikke jeg være glad og lykkelig over 2 fine gutter?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Vil bare si at jeg kjenner meg såå igjen på det du skriver. Jeg fyrer meg opp av ingenting på storebror på 2,8 år. Han er flink til å gå på do hjemme, men vil ikke gå på do i bhg. I dag satte jeg bleie på han før han dro i bhg, og sa til han "hvis du må bæsje, kan du si i fra til mamma, så skal vi gå på do". Mens jeg satte lillesøster på 10 mnd i bilen, bæsja han i bleia. Jeg ble så irritert på han. Hele meg bare dirra! Han mente jo ikke noe vondt med det, og nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Har sagt unnskyld 100 ganger til han, men likevel. Skjønner ikke hvorfor jeg blir så lett irritert. Vi har skjelden barnepass/avlastning, men likevel, jeg må da klare å ta vare på to barn uten å være sur og lei! Pappan hjelper jo masse til, så er ikke alene heller. Til "vanlig" er jeg veldig rolig og tålmodig, så skjønner ikke noe av hvorfor jeg er så temperamentsfull nå. Ikke noe hjelp dette, men du er ikke alene i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå