Gå til innhold

Tok ny test idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en CB nå idag og den var positiv!!! Hihihi...kan ikke helt tro det enda. Vil nok teste hos legen før jeg er 100% sikker...det føles jo så veldig ut som jeg skal ha mensen..helt utrolig. Jaja...da er jeg vel forhåpentligvis ferdig her da. :-) Lykke til videre alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse =)

Skrevet

gratulerer så masse.. det gikk jo fort :) hehe lykke til videre :)

Skrevet

ååååå gratulerer....så heldig du er altså.. håper jeg kan komme etter om 2 dager:) følte du noen symptoner??

Skrevet

Takk alle sammen. Bare skikkelige menssmerter...ville bare ta test for å bekrefte at den var negativ sånn at mensen kunne komme :-) men sånn hadde jeg forrige gang og, men husket ikke at det var så kraftige. Har vært sliten og...lagt meg på sofaen åtte og sovnet..haha..så trøtt..ellers veldig vondt i halebenet! Så noen symptomer ja. Det er så rart dette her.........Håper dere alle kommer etter!

Skrevet

vondt i halebenet altså... å gjett om jeg ble glad nå da... følte meg såå dum i går da jeg spurte om dette for fik ktil svar at flere ALDRI hadde hørt om dette. Men jeg har hatt det de siste dagene.. vondt sitte på kjøkkenstolene.. Kanskje det kan bety noe da:) Håper håper:) ÅÅÅ tenk hvor heldig du er Anita.. bærer en liten spire i magen din:)

Skrevet

ja det er rart. Føler meg veldig heldig nå :-) Jeg har mer vondt når jeg bøyer meg og går...det gnager likssom inni der.. Håper du også har en spire da..når skal du teste deg? Har du barn fra før?

Skrevet

Hadde tenkt teste i dag men trakk meg da jeg er så trolig redd for å bli skuffet.. har ikm på onsdag.. har hatt litt ømme pupper men føler det er borte nå så typisk om det er fordi mensen kommer...sukk.

Nei jeg har ingen barn fra før så dette blir mitt første vist jeg er så heldig teste positivt.

Har du barn fra før?

Skrevet

Vil gratulere så mye !! Jeg klarer ikke vente til jeg skal teste... er altfor utålmodig men har ikke IKM før 3 okt. så må jo bare vente...

Skrevet

Har en jente på 18 mnd... føles enda mer rart nå en forrige gang. Spennende da...håper du er gravid du og! Og alle her! :-)

Skrevet

åååh så koselig da:) godt å få de tette på en måte også:) har mye selskap i hverandre da i årene som komme. Ja du får krysse fingrene for at jeg kommer etter deg inn på 1.tri på onsdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...