Gå til innhold

April: "Din svangerskapsuke 39"


frida♥

Anbefalte innlegg

HURRA! Må si disse ukene har gått fort denne gangen. Nå er jeg veeeldig klar til å ta imot dette nye mennesket i magen min. Veldig spent og samtidig vondt i magen når jeg tenker på fødselen som nærmer seg med stormskritt :-/

 

Gutten kjennes stor ut der han nesten tar liver av meg med sparkingen sin, så om fødselen starter nå (to uker før) bllir jeg ikke lei meg.

 

Dagene går med til hyggelige husmorsysler og har endelig klart og roe meg ned og kroppen slapper av kjennes det som.

Amanda er veldig opptatt av denne magen min da, snakker om baby hele tiden. Blir spennende å se hvordan hun tar det når babyen er på plass - tror jeg får en god liten hjelper i henne :-D

 

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene, snakk om at tida flyr:) Det har bare gått utrolig fort - hehe, iallefall for oss utenforstående.

 

Tenk, om kort tid vil dere sitte med nok et vidunder i armene, det er så fantastisk! Håper vi snart får oppleve den gleden igjen selv.

 

Masse lykke til med fødsel og barseltid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet som tiden flyr.... Synes ikke det er lenge siden du slet med kvalme jeg.....

Så det blir endelig en gutt på dere da....da blir nok søstrene såååå stolte. HVilken dato er terminen?

 

*spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...