Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 ...du hadde vondt i fingrene? Ikke sånn kjempe vondt men akkurat så vondt at det er litt ubehagelig å åpne ett syltetøyglass eller å løftebabyen opp fra sengen om morgenen? Jeg har var så mye hos legen i løpet av svangerskapet pga egentlig filleting ( ser jeg i ettertid) og jeg er litt redd for å virke som en hypokonder:) Men det gjør litt vondt altså, og det blir ikke bedre.
nenja Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg ville har surfet litt på nettet og sett om du klarer å finne ut av hva det kan være. Jeg har ikke peiling, men sjekker som regel litt selv før jeg tar kontakt med legen dersom det skulle være noen "rare" greier. Hvis det ikke gir seg, og/eller du finner ut hva det kanskje kan være og det er verdt å oppsøke lege for, - ja, da ville jeg gjort det.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 HVis det har vart en stund er det verdt å ta med til legen. Tenk om det kan kureres med en sprøyte eller pille også flyr du heller rundt og har vondt i evigheter..Så bortkasta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå