Dotten Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 I dag kl. 0414 ble snuppa født for 2 år siden. Eller hun kom ut av magen bokstavelig talt .... he, he. Ble tatt med keisersnitt. Hvor er den lille babyen min blitt av? I dag sendte jeg med brus, sjokoladekake og muffins i barnehagen (jada vet det er myyye sukker, men i vår barnehage er det kun 9 feiringer i året, og ikke noe ellers), pluss rosa pusekattduk, tallerkner og servietter. Og noen ballonger. Håper de får det gøy. Og så skal de fotograferes i dag, så hun får jo tatt proff foto på dagen sin Gratulerer så masse med dagen snuppa mi
WP-TLogPeanut Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer så masse med dagen til snuppa di Hun kommer nok til å kose seg i dag Gøy med fotografbilde på toårsdagen da!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 gratulerer så masse med dagen. min lille snuppe blir 2 år 19 okt:-)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 gratulerer så mye :) ja,tiden flyr fra oss
*Rutletutt* Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Hun koser seg sikkert i bhg i dag, ja:o) Grautlerer så masse med to-åringen:o)
*Molly mus* Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer=) Håper hun får en koselig dag.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer med snuppa deres=) Tiden går så fort... *Sender en bursdags klem*
Mille** Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 Gratulerer så mye, og velkommen etter med 2 åring i hus. Utrolig morsom alder!! ) Høres ut som de kommer til å kose seg i barnehagen i dag, snuppa her tok også bilder i barnehagen rundt 2 årsdagen, dvs dagen etter. )
Dotten Skrevet 17. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk, og sender en klem i retur. Goood tur til fredagen, og håper dere får det gøy på "jentetur" Nå tusler jeg hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå