Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg er 2 gangs og er denne gangen begynt å bli kvalm/uvel i uke 31.var ikke sånn sist. noen andre som også er det så sent???
velsignet med to Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg er i uke 38 og har fortsatt kvalme dager. Ikke så ille som det var i begynnelsen, men brekker meg lett og er mye uvel.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 oki..ja jeg var kvalm gsnske så lenge i dette svangerskapet...men jeg trodde det hadde gitt seg HI
*Lenn* :-)) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg var kvalm med oppkast etc fram til uke 20.... så har det kommet og gått med jevne mellomrom etterpå. Har kastet opp sånn plutselig i uke 32... Etter mange uker med god form...... Legen sa at alt er normalt - ingenting er "feil" eller unormalt (Mitt svangerskap nummer 1 var forresten helt fritt for kvalme....Dette er nummer 2.....)
Kjukka Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt jeg... før nå for 2 - 3 dager siden. Nå er jeg kvalm hele tiden :S
Tubbies Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 jeg er i uke 29, og er også mye kvalm...:S Merker en sammenheng mellom mage som klør, kvalme, trøtthet og vektøkning. Lurer derfor på om ungen vokser i rykk og napp, og at jeg blir dårlig de dagene babyen strekker seg som mest...
øynesomtinntallerkner Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Ja jeg ble plutselig kvalm i uke 29-30, har ikke vært det før. Begynte å lure litt da ja.....nå er det ganske plagsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå