Gå til innhold

Dere som gir grøt...


onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

.. har dere lagt merke til noe forandring når det gjelder amming?

 

Vi starta med smaksprøve for 2 uker siden. Økte gradvis til 3ts pulver. Den siste uke har det vært et helv.. å amme. Han bare drar i puppen, vil ikke drikke på dagen. Om natta går det greit.

 

Er det flere som opplevde noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt sånn her også, han biter og drar i puppen innimellom. Heldigvis ikke hele tida. Blir artig når tennene kommer hvis det fortsetter... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde d samme problemet med datteren min som nå er 4,5 år gammel. D viste seg at hun drev og fikk tenner. Da har de en tendens til å dra og bite mye i puppen, samt at de ikke vil ha så mye drikke bestandig. Når første tannen kom frem var hun like flink til å spise som ellers. Dro vel mye i puppen for å lindre kløe i gommen. Forsøk med bitering en liten stund før du ammer så ser du om d er d som er problemet. Nå har lillegutt som snart er 4 mnd begynt likedann og jeg kjøpte bitering med kjøledel til ham, så lar jeg ham bite litt i den før jeg ammer ham, og da går d bedre, selvom d fortsatt blir til at han drar en del. Verdt ett forsøk i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...