Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 39+4 og jeg kjenner ikke hikkingen ned mot underlivet... Han har ligget med hodet ned helt siden 32, men ikke vært festet.. betyr det at fødselen mest sannsynligvis ikke starter før han er festet? Hvordan er det dette fungerer???
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg er 38+2 og har hele tiden kjent hikkingen nede til venstre. Babyen har lagt med hodet ned siden ca uke 32, men er heller ikke festet (pr uke 37) Plutselig i går kjente jeg hikkingen øverst i magen noe som jeg aldri har kjent. Føler fortsatt at babyen snur seg opp og ned og rundt og rundt. Men ikke vet jeg, ekstremt vanskelig å finne ut hvordan den ligger synes jeg... Ikke noe svar dette her, men hvis noen har noe nyttig info så tar vi imot
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 jeg lurer også på dette...
Tulletutta Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 eg spurte jordmor om dette i dag då eg på søndag syns eg kjente hikkinga nede på høgre side. og syns det var nett som eg kjente heile ryggen under ribbeina, ho meinte at siden min babyen lå så høgt oppe med hode så kunne han kanskje gjere dette. For hode var ikkje festa hos meg iallefall. men han lå som vanligt nå, men det kjente eg jo at han gjorde så.. har ligget med hode ned siden før uke 28 eingang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå