Gå til innhold

sagt opp jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har jeg gjort. har lyst til å gå hjemme i minst 1,5år og kanskje 2år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, så fint. Det gjorde jeg også for noen uker siden, har ikke hørt noe fra arbeidsgiver enda. HAr planer om å være hjemme mange år.

Skrevet

ja, får man ikke noe bevis på at man har sagt opp jobben? har ikke hørt noe fra arbeidsgiver.

Skrevet

åå..misunner deg som har tatt det valget. jeg er for pinglete... skal tilbake i jobb, etter endt permisjon, i mars til neste år...-men har egentlig ikke lyst!

blir vannvittig dyrt, mye stress, og så tjener jeg ikke noe økonomisk heller.....

men...skummelt å være arbeidsledig....utvidet permisjon er en mulighet da..men blir vanskelig det oxo pga situsjonen på jobben....huff, vet ikke hva jeg dskal gjøre.

hvorfor har du sagt opp?

Skrevet

Så deilig!

Skulle ønske jeg kunne det også!

Skrevet

jeg trivdes ikke særlig godt. og jeg ryddet på kafe i 3,5år tror jeg det var. så har vært veldig deppa i den perioden

Skrevet

det har jeg også gjort :o)

etter en mnd på jobb etter permisjon fikk jeg nok! trivdes dårlig før perm, og enda værre var det da jeg kom tilbake...

leter etter jobb nå, skal på ett intervju denne uka, og håper flere ringer etter meg snart :o)

uansett er det bedre å leve på en lønn en liten periode enn at jeg skal mistrives, være sur og deprimert, konstant hodepine, og at det går utover familien min mer enn det allerede har gjort.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...