Modesty Blaise Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg bikker inn her og begynner å puste med magen igjen. Gleder meg over at jeg har kommet så langt og begynner å tror at dette kanskje går. Skal på UL i morgen formiddag og gleder meg til å få kikke inni her.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Velkommen inn hit til oss Håper du får en fin tid her inne
1baby,og 1 spire Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Velkommen .Hvar også veldig lettet da jeg får noen uker siden kom inn hit.Håper du får en fin opplevelse i morgen.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 velkommen Modesty Blaise! Godt å se deg her inne
Sjokoladebananer Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Velkommen hit! Så hyggelig å treffe igjen de en husker fra Bli gravid her inne på 2.tri, selv om vi ligger litt ulikt an i løypa. Lykke til videre!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Så godt at du har kommet hit, da! Veldig hyggelig at noen fra bli gravid dukker opp igjen, da funker det!!!
nr.4 på vei Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Hei... Så bra at du har kommet så langt. Har tenkt litt på deg, og har ventet på at du skulle komme inn hit. Ville ikke mase heller, i tilfelle det hadde gått galt. men nå ble jeg veldig glad over å se at du var her inne. Håper formen er bra og lykke til på UL. Skulle ønske det var meg, men må nok vente noen uker til. Så spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå