Gå til innhold

Hva kler dere på barna...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Føler det er lenge siden jeg har hatt baby, så derfor lurer jeg på...

Hva klere dere på barna/babyene deres nå om dagene i dette høstværet??

Jeg tar på som regel:

*stømpebukse

*langarma / korterma body

*sokker

*sparkebukse / bukse & genser

*når vi er ute å kjører bil, tar jeg på en kjøredress/pose + lue

 

Har jeg på for mye klær?

 

Takknemmelig for svar...

 

MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har på:

 

Body

Bukse

Genser

Sokker, og ullsokker

Lue

Og en Fleecedress

Skrevet

Heihei!

Æ syns dette hørtes helt bra ut, æ....

No e jo temperaturen litt varierende i vårt lange land...her i Tromsø ligg tempen på mellom 5 og 10 grader på dagen, høsten e virkelig kommet!

Så æ hadde nok hatt på det samme som dæ hvis babyen min hadde vært født allerede. Kanskje slengt på at par gode ullbooties og votter, faktisk....ihvertfall her nord...

Skrevet

Det var ment når vi er ute ja. Kutter ut lua,ullsokkene og fleecedressen inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...