~Simelisa & Marina~ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei... Føler det er lenge siden jeg har hatt baby, så derfor lurer jeg på... Hva klere dere på barna/babyene deres nå om dagene i dette høstværet?? Jeg tar på som regel: *stømpebukse *langarma / korterma body *sokker *sparkebukse / bukse & genser *når vi er ute å kjører bil, tar jeg på en kjøredress/pose + lue Har jeg på for mye klær? Takknemmelig for svar... MVH
junea Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg har på: Body Bukse Genser Sokker, og ullsokker Lue Og en Fleecedress
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Heihei! Æ syns dette hørtes helt bra ut, æ.... No e jo temperaturen litt varierende i vårt lange land...her i Tromsø ligg tempen på mellom 5 og 10 grader på dagen, høsten e virkelig kommet! Så æ hadde nok hatt på det samme som dæ hvis babyen min hadde vært født allerede. Kanskje slengt på at par gode ullbooties og votter, faktisk....ihvertfall her nord...
junea Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Det var ment når vi er ute ja. Kutter ut lua,ullsokkene og fleecedressen inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå